Tuesday 6 March 2012

feel it yourself. and I promise it's osemmm!

sesungguhnya nikmat bangun di tengah malam itu tak sama dengan yang lain.
sumpah seronok. and satu nikmat yang tak boleh describe dengan terperinci.
sebelum anda sendiri merasainya :)

saat dimana bertemu dengan DIA.
saat dimana hati berbicara.
saat diantara hati dan jiwa merasakan segalanya.
saat yang paling manis.

YaAllah.
Aku seringkali terlupa. aku terleka dengan duniawi.
bantulah aku Ya Allah.
agar hati ini selalu mengingatiMu.

tiada kasih abadi yang ku dambakan selain daripada kasih sayangMu.
oleh itu Ya Allah..
ampunkanlah hambaMu ini.
jangan biarkan hati ini lalai dengan urusan duniawi. dan manusia.
jangan biarkan hati ini terleka dengan segala yang bukan menjurus kepada mengingatiMu.


Ya Rabb.
bantulah aku mencintaiMu lebih dari segalanya.
jangan biarkan hati ini kosong tampa mengingati Mu
sesungguhnya dunia adalah sementara..
dan kepadaMu lah nanti tempat aku kembali :')

yang mengharap ikhsanMu,
nabilahabd.rahman

No comments:

Post a Comment